הדרכות נהיגה על סימולטורים מתקדמים

תמיד חלמתם להיות נהגי מרוצים ולא ידעתם מאיפה להתחיל ?

לראשונה בישראל קורס מרוצים על סימולטור מקצועי המשמש לאימון נהגי מירוצים. הקורס שבו תלמדו את יסודות נהיגת המרוצים ותרגישו את האדרנלין שבנהיגה מהירה!

ללא גבולות, ללא פחדים ועדיין עם כל התחושות של רכב מרוצים אמיתי.

אימון נהיגה

תחילה תלבשו ציוד מרוצים, לאחר מכן תקבלו תדריך נהיגת מרוצים מקצועי, מטרות האימון, ותצאו לנהיגה על הסימולטור שלנו ברכב של אליפות ישראל על מסלול המרוצים האמיתי של האליפות בערד, וכל זה בליווי של נהג ומדריך מרוצים. נבצע תוך כדי ניתוח של הנהיגה ושיפור של הטכניקות. לבסוף נסכם את ההדרכה ונעניק לכם תעודה יוקרתית.

  • משך הפעילות 70 דק
  • עלות 349 ש״ח

אימון כפול

תתכוננו לאדרנלין מטורף באימון הכפול שלנו! תסיימו את האימון הראשון ולאחר מכן תצאו למירוץ מטורף של 10 הקפות נגד עוד מספר רכבים, ממש כמו במירוץ אמיתי! תתכוננו להתרגש ולתת מעצמכם את המקסימום! אנחנו נכין אתכם לאתגר הזה בצורה הכי מקצועית שאפשר!

  • משך הפעילות כ90 דק + מירוץ בין 10 הקפות.
  • עלות 499 ש״ח

קורס מקצועי!

שעתיים וחצי של אימון נהיגה. ניתן ללמוד נהיגת מרוצים, נהיגה מתקדמת, נהיגת דריפט ועוד. האימון מתקיים עם אלוף ישראל במירוצי מכוניות לשנת 2022. במהלך האימון נלמד את יסודות הנהיגה, נבחר מסלול, מכונית מרוץ ובמהלך השעתיים וחצי נחליף מסלול ומכונית מספר פעמים על מנת לאתגר אותך ולקחת אותך לקצה היכולת!

אתה מוכן לזה?

  • משך הפעילות: כשעתיים וחצי
  • עלות הפעילות: 749 ש״ח

מידע מקצועי על הסימולטורים:

הסימולטורים שלנו הם מהמתקדמים בעולם המירוצים.

מנוע הגה עם התנגדות של 163 ק״ג (16 נ״מ) דוושות מתקדמות, הגה אמיתי של רכב מירוץ/פורמולה/דריפט.

מושבי מירוץ אמיתיים, 3 מסכים כעורים לכיסוי מלא של שדה הראיה.

כל זה על מנת להעביר לכם את החוויה המציאותית ביותר.

מיקום: מיני ישראל לטרון

כיצד ניתן להירשם?

למימוש בימים: א'-ה' 9:00-19:00

בתיאום מראש בטלפון או בוואטסאפ: 054-6464698

גובה מינמלי 150 ס״מ

הנהיגה הינה בסימולטור ולא ברכב אמיתי.

ממליצים עלינו

Leah Segal

הזמנתי לבן זוגי היקר ליום הולדתו נהיגת אקסטרים בכבישי הרי יהודה והיה מדהים! הכול התחיל מהתכתבות בוואטסאפ עם ריטה שהיתה סופר שרותית ועניינית וציק צק מצאתי מה שרציתי בזמן שרציתי. הכול היה הפצעה עד שהגענו ביום ההולדת למקום צמוד למיני ישראל. שחף המדריך קיבל את פנינו ואחרי תדריך קצר הם יצאו לדרך. החיוך והברק בעיינים כשחזר ברכב המגניב הזה היו שווים הכול. אנחנו נחזור לשם שוב, ממליצה לכם גם!

liron fima

מי אמר שנהיגה היא רק לגברים? לפני כשנתיים קיבתי מתנה קורס נהיגה אצל עידן האלוף, אחת החוויות הכי טובות שעשיתי בחיים שלי כזו שרוצים לעשות כל פעם מחדש! עידן מדריך מקצועי והוא הפך את החוויה לטובה יותר- לצידו עומדת ריטה שמסבירה על כל התהליך. מומלץ בחום!!!!!

Sarit Amit

אחלה שירות מההזמנה ועד העזיבה. צוות מחייך ונעים - מהמתאמת למדריך ולנהג הצמוד. עשיתי לבעלי את ההפתעה של המסלול הקצר (40דק) בלטרון והוא ממש ממש נהנה. תודה רבה על החוויה הנעימה.

Noam Nessimi

חווויה מדהימה ! עוד מהשיחה הראשונה , ריטה מקסימה ושירותית ברמות וגם בהגעה למקום נתנו יחס חם ואנושי . טל המדריך אלוף ונתן תחושה טובה. ללא ספק נחזור ❤️

Janna Sar

Highly recommended!!! High level service starting with personal customized service package adjustment , comfortable quotation , detailed explanation , super professional crew and ends with a huge smile on a customer face

Yarden Shoshani

לקחנו את אבא שלי הפתעה ליום הולדת והוא נהנה בטירוף חווית נהיגה יוצאת מן הכלל רכב מצויין ומחוזק המתאמת ריטה אלופה דאגה שהכל יהיה מסודר ומתוקתק מהתחלה ועד הסוף! המדריך חיליק היה מעולה וקשוב ממליצים מאד חוויה יוצאת מן הכלל!

לקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מידע לנהג

פעילות לקבוצות ביום גיבוש כנהגי מרוצים ליום אחד, בואו לגבש את העובדים עם פעילות חווייתית של נהיגה מקצועית במסלול מרוצים אמיתי.

יום גיבוש אקסטרים בפעילות מרגשת, ייחודית ומהנה לצוות כנהגי מרוצים ליום אחד. חווית נהיגה מקצועית על מסלול מרוצים מציעה דרך בלתי נשכחת לטפח רוח צוות,

קרא עוד »

אלפי לקוחות מרוצים

צוות הדרכה מנוסה ומקצועי

רכבי מירוץ מקצועיים

כלים וציוד מהמתקדמים בעולם

כיסוי ביטוחי מקיף לפעילות

תפריט נגישות

מה מספר הטלפון שלך?