חווית נהיגת אקסטרים

חווית אקסטרים בהרי יהודה / לטרון

טיול נהיגת אקסטרים , נהיגה ספורטיבית ברכב מרוץ בכבישי הרי יהודה. חוויה המשלבת נופים עוצרי נשימה של הרי יהודה, כבישים מפותלים ומאתגרים ואקסטרים שירגש כל חובב או חובבת נהיגה תוך לימוד טכניקות מעולם הנהיגה הספורטיבית ומתקדמת .

בחרנו עבורכם את אחד האזורים היפים בארץ עם נופים הרריים, כבישים מפותלים ומאתגרים עם המון פניות טכניות שכל כך מהנות לנהיגה עם מכונית ספורט או מרוץ. קצת על הרכבים – הפעילות מתבצעת על רכבי הנעה אחורית 2023 . מכוניות אקסטרימיות קיצוניות ומהנות שעברו סדנה מקצועית ואיתם אנחנו לוקחים חלק באליפות ישראל. 

בדגמי BRZ שלנו ,כל תגובה היא מיידית ומבריקה, הרכב הזה ובו מנוע בוקרסר שמעביר את הכוח להנעה אחורית מעניק חיוך מיידי לכל מי שנוהג בו. הלקוחות שלנו נפגשים עם הצוות בנקודת מפגש במועד שנקבע מראש במתחם שלנו שממוקם במיני ישראל לטרון, בנקודת מפגש יש כיבוד קל, שתיה חמה/ קרה, פינת ישיבה /המתנה, שירותים וחניה ללקוחותינו.

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם מייד

נתחיל את הפעילות בתדריך הכנה, נסביר על מהלך החוויה, דגשים על בטיחות וטכניקות שיעצימו את החוויה. לאחר התדריך ניגש לרכבים נקפיד על ישיבה נכונה ו.. מניעים מנועים. תוך כדי החוויה המדריך יושב לצד הנהג/ת כדי לתת טיפים, דגשים וניווט להעצמת החוויה. אתם הולכים להרגיש את המהירות בפניות ואת כוח הג׳י שמופעל על הגוף תוך כדי העברות המשקל של הרכב הספורטיבי והאדרנלין בכל האצה של מכונית הספורט מספקת.

במהלך הפעילות אנחנו דואגים לצלם תמונות למזכרת שנשלחות אליכם בסיום הפעילות ונעניק לנהג/ת תעודת השתתפות מהודרת. במידה והחלטתם להזמין חוויה זוגית ולהנות ביחד מחוויה ספורטיבית – הפעילות מתבצעת עם שני רכבי מירוץ מקצועיים, לכל נהג/ת יש מדריך אישי.

לפרטים על פעילות קבוצה נשמח להתאים לכם פעילות בהתאם לדרישות הלקוח ומספר משתתפים.

אין צורך בשום ידע קודם , התוכנית וההדרכה מותאמת באופן אישי לכל נהג/ת.

הפעילות מתאימה לנהג/ים מגיל 18 ומעלה, בעלי רישיון נהיגה בתוקף לגיר ידני או אוטומט וותק של שנה לפחות.

כל הפעילויות כוללות ביטוח מתאים

נקודת מפגש : מיני ישראל לטרון

אזור לטרון – ממוקם בין תל אביב לירושלים (חצי שעה מהמרכז)

ימי עבודה : ראשון עד חמישי בין השעות 09:00 -17:00 (תלוי עונה)

בימי שישי מ 09:00-15:00

להלן פירוט החבילות

Classic 25% off

1500
1125
  • תדריך הכנה ובטיחות
  • שעת נהיגה בליווי מדריך
  • רכב מרוץ מקצועי סובארו BRZ
  • צילום תמונות למזכרת
  • תעודת השתתפות מהודרת
  • משך הפעילות כשעה וחצי (90דקות)
Best seller

Advanced

1900
1299
  • תדריך עיוני ומעשי על סימולטר מתקדם
  • כשעה של נהיגה בליווי מדריך מקצועי
  • רכב מרוץ מקצועי סובארו BRZ
  • צילום תמונות למזכרת
  • תעודת השתתפות מהודרת
  • משך הפעילות כשעה ו 45 דקות (כ 105 דקות)
מומלץ

חבילה זוגית

2599
1,999
  • תדריך הכנה ובטיחות
  • כשעה של נהיגה בליווי מדריך מקצועי
  • נהיגה על שני רכבי מרוץ מקצועי סובארו BRZ
  • צילום תמונות למזכרת
  • תעודת השתתפות מהודרת
  • משך הפעילות כשעה וחצי (90דקות)

Premium

2250
1,899
  • תדריך הכנה ובטיחות
  • כשעה של נהיגה בליווי מדריך מקצועי
  • רכב מרוץ מקצועי טויוטה SUPRA
  • צילום תמונות למזכרת
  • תעודת השתתפות מהודרת
  • משך הפעילות כשעה וחצי (90דקות)
  • החבילה לנהגים/ ים מגיל 30 ומעלה
למי מתאימה החוויה / ההדרכה ?

לכל נהג/ת מגיל 18 עם רישיון נהיגה לידני או אוטומט ועם ותק רשיון של שנה.

האם יש צורך בנסיון או ידע קודם ?

אין צורך בניסיון קודם, הפעילות מתאימה לכולם, אין צורך בשום ידע קודם . צוות המדריכים מנוסה ומתאים את ההדרכה והסברים לרקע של הנהג/ת.

איפה מיקום המפגש ?

נקודת מפגש במתחם מיני ישראל לטרון - כחצי שעה מאיזור המרכז. וחצי שעה מירושלים בנקודת מפגש יקבל אותכם נציג מהצוות שלנו,

האם יש מקום המתנה למלווה?

במתחם שלנו במיני ישראל ישנם מספר מתחמים ממוזגים וכן פינות ישיבה באוויר הפתוח, תוכלו להתרענן ולהתפנק עם משקה חם / שתיה קלה

מה אפשר לעשות בסביבה ? איך אפשר לתכנן את היום ?

נשמח לעזור לכם לתכנן את היום המיוחד ולהמליץ על מקומות נהדרים שיש לידנו כמו בתי קפה, מסעדות , יקבים שמורות טבע ועוד

האם צריך לקבוע מקום מראש?

כן , התוכניות שלנו הינם אישיות ומתקיימות אחד על אחד לכן חובה לקבוע מועד מראש.

איך אפשר לתאם הגעה ?

ניתן לתאם איתנו דרך השירות בוואטס אפ , במידה ויש לכם שובר מתנה / הזמנה - תשלחו לנו את הצילום בוואטס אפ והנציגים ישמחו לשלוח לכם מועדים פנויים לתאום.

האם ניתן להזמין שובר מתנה?

בוודאי , ניתן לקנות שובר מתנה - גיפט קארד עם תאריך פתוח שתקף למימוש לפחות חצי שנה בימי הפעילות שלנו . אנחנו מפיקים שובר מתנה מעוצב שנשלח אליכם למייל ו וואטס אפ

האם יש צילום תמונות ?

בוודאי , הצוות שלנו דואג לעשות תמונות למזכרת לנהג/ת ותמונות יחד עם המשפחה , בת או בן זוג.

האם ניתן להוסיף סרטון וידאו?

כן, ניתן להוסיף סרטון וידאו במקום מול הצוות בתוספת תשלום, במידה והציוד צילום זמין

מה צריך להביא ביום הפעילות ?

רישיון נהיגה בתוקף ונעליים סגורות (מומלץ שטוחות נוחות לנהיגה)

איפה הנהיגה מתקיימת?

הנהיגה מתקיימת בכבישי הרי יהודה, מדובר במעל 300 קילומטר של פיתולים, מדובר בכבישי הנהיגה המאתגרים והיפים בישראל שנמצאים באזור יער ירושלים. האזור מזכיר את טיולי הספורט באירופה, שוויץ, צפון איטליה, היער השחור ועוד. כבישים אלו ידועים ככבישים עם תנועת רכבים דלילה מאוד ומידי יום פוקדים את המקום עשרות רכבי ספורט, אופנועים וחובבי ספורט מוטורי.

מה מיוחד בנהיגה בכבישים הללו?

מדובר בכביש המאתגר והיפה בישראל עם מאות פניות, כל פניה שונה ומאתגרת מהאחרות כשפני השטח מגוונים בעליות, וירידות, בחרנו את הקטע המאתגר והמהנה ביותר לאחר ניסיון של שנים. השילוב של הכביש ורכבי המירוץ שלנו מייצר יכולת לנהוג מהר בין הסיבובים ולקבל מנת אדרנלין שלא הרגשתם.

איך שומרים על ריכוז ונוהגים במשך 60 דק ללא הפסקה.

במהלך החוויה התוואי מתוכנן בצורה של ״סטייג׳ים״ זה אומר שיש מקטע של 8 ק״מ לצורך הדוגמא של קצב ספורטיבי ולאחר מכן מקטע של קילומטר של נסיעה בקצב בינוני על מנת להסדיר דופק ולקבל פידבק מהמדריך וכך שוב ושוב לאורך כל החוויה.

כמה זמן נוהגים?

בכל חוויה יש כ 20 דק תדריך עיוני לפני החוויה, זאת אומרת שבתוכנית של 60 דק זמן הנהיגה נטו הינו כ 40-45 דק ובתוכנית של כ90 דק זמן הנהיגה הינו כ60 דק נהיגה נטו.

מה קורה אם ישנם עוד רכבים בכביש?

ראשית ברוב שעות היום הכביש פנוי לחלוטין, זאת אומרת שבאופן סטטיסטי הסיכוי לרכבים נוספים נמוך מאוד. אך במידה וכן יהיו רכבים. לאחר המון שנים פיתחנו שיטה מנצחת, כמו שצויין בשאלה הקודמת החוויה מחולקת למקטעים, אנחנו מתזמנים בזמן הנסיעה במקטעי הביניים (בקצב בינוני) בדיוק את המרחק הדרוש על מנת שבמקטע הספורטיבי הלקוח יהיה לבד בכביש ריק לחלוטין. מה קורה במידה ובכל זאת היה רכב? ישנם בכל מקטע מספר מפרצים, אנו נעצור ונתזמן את המקטע מחדש. כמובן שבמקרה כזה כל זמן של עצירה או תזמון מתווסף לחוויה ולא גורע ממנו.

האם נוסעים על 200 קמ״ש?

לא, המטרה של נהיגה ספורטיבית, מירוצים ואקסטרים היא לבצע את הפניות בצורה המהירה, הנכונה והאידיאלית ביותר, שכן הקטע המאתגר הוא להיות מהיר בסיבובים במיוחד שהיום כל נהג יכול ללחוץ על הגז ברכב המשפחתי שלו ולנסוע 200 בכביש מהיר. היחודיות שלנו זה הרכבים, הכביש המאתגר והמדריך שנותן טכניקות מתקדמות מעולם המירוצים.

ממליצים עלינו

Leah Segal

הזמנתי לבן זוגי היקר ליום הולדתו נהיגת אקסטרים בכבישי הרי יהודה והיה מדהים! הכול התחיל מהתכתבות בוואטסאפ עם ריטה שהיתה סופר שרותית ועניינית וציק צק מצאתי מה שרציתי בזמן שרציתי. הכול היה הפצעה עד שהגענו ביום ההולדת למקום צמוד למיני ישראל. שחף המדריך קיבל את פנינו ואחרי תדריך קצר הם יצאו לדרך. החיוך והברק בעיינים כשחזר ברכב המגניב הזה היו שווים הכול. אנחנו נחזור לשם שוב, ממליצה לכם גם!

liron fima

מי אמר שנהיגה היא רק לגברים? לפני כשנתיים קיבתי מתנה קורס נהיגה אצל עידן האלוף, אחת החוויות הכי טובות שעשיתי בחיים שלי כזו שרוצים לעשות כל פעם מחדש! עידן מדריך מקצועי והוא הפך את החוויה לטובה יותר- לצידו עומדת ריטה שמסבירה על כל התהליך. מומלץ בחום!!!!!

Sarit Amit

אחלה שירות מההזמנה ועד העזיבה. צוות מחייך ונעים - מהמתאמת למדריך ולנהג הצמוד. עשיתי לבעלי את ההפתעה של המסלול הקצר (40דק) בלטרון והוא ממש ממש נהנה. תודה רבה על החוויה הנעימה.

Noam Nessimi

חווויה מדהימה ! עוד מהשיחה הראשונה , ריטה מקסימה ושירותית ברמות וגם בהגעה למקום נתנו יחס חם ואנושי . טל המדריך אלוף ונתן תחושה טובה. ללא ספק נחזור ❤️

Janna Sar

Highly recommended!!! High level service starting with personal customized service package adjustment , comfortable quotation , detailed explanation , super professional crew and ends with a huge smile on a customer face

Yarden Shoshani

לקחנו את אבא שלי הפתעה ליום הולדת והוא נהנה בטירוף חווית נהיגה יוצאת מן הכלל רכב מצויין ומחוזק המתאמת ריטה אלופה דאגה שהכל יהיה מסודר ומתוקתק מהתחלה ועד הסוף! המדריך חיליק היה מעולה וקשוב ממליצים מאד חוויה יוצאת מן הכלל!

לקבלת מידע נוסף

השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מידע לנהג

פעילות לקבוצות ביום גיבוש כנהגי מרוצים ליום אחד, בואו לגבש את העובדים עם פעילות חווייתית של נהיגה מקצועית במסלול מרוצים אמיתי.

יום גיבוש אקסטרים בפעילות מרגשת, ייחודית ומהנה לצוות כנהגי מרוצים ליום אחד. חווית נהיגה מקצועית על מסלול מרוצים מציעה דרך בלתי נשכחת לטפח רוח צוות,

קרא עוד »

אלפי לקוחות מרוצים

צוות הדרכה מנוסה ומקצועי

רכבי מירוץ מקצועיים

כלים וציוד מהמתקדמים בעולם

כיסוי ביטוחי מקיף לפעילות

תפריט נגישות

מה מספר הטלפון שלך?